Steun de aanleg van omheinde terreinen voor uitlaatservices op Landgoed Pijnenburg.

Door het ondertekenen van deze petitie blijft het voor hondenbezitters uit Baarn en omstreken mogelijk om hun werk te combineren met het houden van honden, en kunnen hardwerkende ondernemers hun vak blijven uitoefenen. De uitlaatservices zijn binnenkort niet meer welkom in openbare bosgebieden en worden daardoor gedwongen hun dienstverlening te staken. Steun daarom het initiatief van Landgoed Pijnenburg ten behoeve van het aanleggen van omheinde terreinen voor professionele uitlaatservices.

Harriëtte Valderpoort (Baarnsche Hondenuitlaatservice)    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen geef ik Harriëtte Valderpoort (Baarnsche Hondenuitlaatservice) toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.