Staffords nr 95 / Stille Wille

Drie van de vijf honden zijn nu weg. Waaronder de hond die mijn hondje uit het niets gebeten/aangevallen/verscheurd heeft.

Er is voorgesteld door de verhuurder dat de eigenaren van de honden van nr 95 via de andere ingang voor hun naar links het bos in en uitgaan, gemuilkorfd worden en niet los te laten in het bos/park. Zij hebben hier akkoord voor toegezegd.

Hier wordt momenteel niet aangehouden. Voor mij (Michelle) is het zeer confronterend om de eigenaren met welke Stafford dan ook langs ons huis het bos in te zien gaan en dat zal waarschijnlijk ook voor mijn hondje zijn als hij hersteld is. Momenteel heb ik aan het incident een trauma opgelopen waarvoor ik nu EMDR therapie ga krijgen.

Teken deze petitie als u het eens bent met de voorgestelde afspraken. Ook kunt u aangeven als u het niet eens bent met 1 van de afspraken.

Mag ook anoniem door bijvoorbeeld alleen de voornaam of letter in te vullen en bij achternaam het huisnummer uitgeschreven

Door te ondertekenen, machtig ik Michelle huis 102 om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )