Sneeuwvrij MBO Amersfoort!

Beste studenten,

Vandaag was een enerverende dag. Wij hadden allemaal last van hetzelfde probleem. Sneeuw, sneeuw en nog meer sneeuw. Dan heb ik het nog niet eens over de gladheid die daar nog is bijkwam. Wel gingen we er allemaal op een andere manier mee om: de één bleef thuis en de ander waagde zich met gevaar voor eigen leven op de gladde wegen.
Code rood is niet zomaar een dingetje en moeten we uiterst serieus nemen. Het is belangrijk dat we als studenten in het vervolg dezelfde beslissing nemen. We moeten iets verzinnen wat ons allen verenigt, overkoepelt en goed warm houdt. Waarschijnlijk denken jullie bij dit koude weer meteen aan het bouwen van een iglo, maar wij bedoelen daarmee natuurlijk het tekenen van deze petitie.
Erg leuk dat school ons wil laten leren, maar als we moeten kiezen tussen educatie en je eigen veiligheid lijkt ons de keuze snel gemaakt. Gezien de laatste ontwikkelingen blijft het nog de hele avond sneeuwen, blijft het temperatuur rond het vriespunt en is er geen sprake van regen. Dat betekent dat er morgenochtend nog een hele hoop ligt. Wij willen graag een betere inlichting dan de inlichting van vandaag, die je pas op school te horen kreeg. Teken dus de petitie en verzeker je ervan morgen veilig thuis te mogen blijven!

PS: Hoop jullie morgen niet te zien!

Vertegenwoordiger der MBO Amersfoort

Vertegenwoordiger der MBO Amersfoort    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Vertegenwoordiger der MBO Amersfoort om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.