Singel - Willemstad moet losloopgebied blijven!

Schermafbeelding_2023-03-23_133301.jpgZoals in de bode van woensdag 22 maart is gepubliceerd, wil men alleen nog de Kleine Singel bestempelen als losloopgebied in Willemstad. Dagelijks maken vele hondeneigenaren uit Willemstad, maar ook vandaar buiten, gebruik van de (buiten) Singel (Hogeweg – Lantaarndijk) om hun viervoeter vrij te laten lopen en daarmee geen overlast te creëren in de wijken. Gezien er geen gemotoriseerd verkeer op de Singel is toegestaan, leveren de loslopende honden geen gevaar op voor de verkeersveiligheid. Als alleen de Kleine Singel nog voor gebruik mag worden, is de overlast niet te overzien. Onderteken deze petitie om het gemeentebestuur te doordringen dat de (buiten) Singel losloopgebied moet blijven.

link naar artikel in de Bode Nog geen besluit over hondenlosloopterreinen

Door te ondertekenen, machtig ik Peter van den Nieuwendijk om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.