Brandpunt tegen bully liefhebbers

Opmerkingen

#201

Het lieve beestjes zijn

(Spijkenisse, 2016-11-30)

#202

Ik teken omdat ... de vechthond gemaakt wordt door de mensen die een status uit willen oefenen en die moeten ze aanpakken!!!! ... VECHTHONDEN BESTAAN NIET!!!!

(Nijmegen, 2016-11-30)

#203

Ik zelf 2 Amerikaanse bulldoggen heb die beide geen vlieg kwaad doen!! Daar kunnen andere rassen nog een voorbeeld aan nemen

(Almere, 2016-11-30)

#205

Bully's zeer sociaal en zachtaardig zijn en ik geen hond heb gezien die beter met kinderen kan omgaan.

(Pijnacker , 2016-11-30)

#206

De bully als moord machine word gezien, terwijl dit de beste en liefste honden zijn die je kan hebben.

(Diepenheim, 2016-11-30)

#207

Ik teken omdat brandpunt opzettelijk een eenzijdig beeld weergeeft van het ras. Laat ze eerst maar eens de statistieken van bijt incidenten nakijken!!!!!!

(Rotterdam , 2016-11-30)

#208

Zo ziek wordt om alle honden over 1k te scheren
Een hond wordt lief geboren
Maar vals gemaakt
Zelde als de mensen ga daar wat mee doen

(Rotterdam, 2016-11-30)

#209

Pitbulls, Staffords en Amerikaanse Bulldoggen geen slechte rassen zijn!
Hoe een eigenaar een hond opvoedt is bepalend voor het gedrag van de hond in alles wat hij/zij doet.
Wie geen overwicht heeft over de "powerdogs" is niet geschikt voor zo'n hond!
Mensen met verkeerde bedoelingen fokken deze rassen tever door op de verkeerde manier, waardoor de honden de dupe zijn.. net als elke andere hond die qua uiterlijk hetzelfde lijkt.
Op deze manier maakt de media mensen bang voor zulke honden terwijl ze heel lief zijn en niemand kwaad doen!
Medewerkers van Brandpunt moeten zich diep schamen en wat mij betreft een nieuwe aflevering maken over de pitbull en verwante rassen en die op de positieve manier laten zien aan het Nederlandse volk. Dat zijn ze op z'n minst verschuldigd!!!!

(Hardenberg, 2016-11-30)

#210

Van elke hond is een poedel te maken en van elke poedel een vechthond. Eea is afhankelijk hoe er met de hond wordt omgegaan door de baasjes.

(Etten-Leur, 2016-11-30)

#214

Ik teken omdat ik zelf een bully heb en dit een vreselijk verkeerd beeld is over zo een lief ras !!!

(AMSTELVEEN, 2016-11-30)

#217

omdat de reportage er gewoonweg ver over was en foto's gebruiken van iemand zen profiel gaat er nog meer over.....

(deurne, 2016-11-30)

#219

Ik een ab heb en het is de liefste hond die je maar kan wensen!! De liefste voor mijn kinderen!! Geen spatje kwaad zit erin. Nee geen vechtmachine zoals jullie suggereren .. maar n lieve goedzak die geen spatje kwaad in zich heeft!

(Boekel, 2016-11-30)

#220

Rassendiscriminatie moet stoppen

(Boesingheliede , 2016-11-30)

#221

De waarheid is dat 'onze' honden maar 0,6% bijtincidenten hebben... Het is een compleet verkeerd beeld die men schetst..

(Leeuwarden, 2016-11-30)

#222

Ik zelf een am bull heb en grootste vriend is van alle en niet wil dat mijn hond veroordeeld wordt omdat tv een uitzending doet zonder voldoende achtergrond informatie

(Heemstede, 2016-11-30)

#223

Het oneerlijk vind dat mensen conclusies trekken over honden als ze niks van ze weten

(Cromvoirt, 2016-11-30)

#224

ik ben een gehandicapte vrouw met een schat van een hond een american bully jullie kijk op zulke honde is heel eenzijdig deze rasse zijn schatte van honde en toch zette jullie ze weer in een verkeerd daglicht dat er agresieve honden tussen zitten das waar MAAR dat ligt aan slechte mensen met slechte bedoelingen Niet aan de honden en ik betreur het dat goede en liefdevolle kweekers hier de grootste duppe van zijn

(antwerpen, 2016-11-30)

#225

Bully/honden geen vechtmachines zijn, ligt aan de eigenaren. Elk hond kan zo getraind/verpest worden. Ligt niet aan het Ras.

(Den haag, 2016-11-30)

#228

Het zijn super lieve honden heb er zelf 2

(Oss, 2016-11-30)

#229

Ik teken omdat ik het belachelijk vind dat brandpunt de verkeerde hond als vechtmachine neerzet! De tekel is de hond die de meeste bijtincidenten enzo op zijn naam heeft! Dus brandpunt lul niet uit je nek! Bah!!!!

(Woerden, 2016-11-30)

#231

Ik zelf al jaren ab's heb en er geen lievere honden bestaan als deze. Ook met andere honden, helaas hebben de meeste mensen al een vooroordeel als ze onze honden zien. Ontzettend frustrerend !!

(Oosterhout, 2016-11-30)

#233

Brandpunt onze honden in een negatief daglicht heeft gezet en alles verdraaid heeft wat er gezegd is .

(Beekbergen , 2016-11-30)

#234

Het niet de hond maar zijn baas is die er verkeerd mee omgaat zit werkelijk geen kwaad in deze fijne ab van mij

(Lelystad, 2016-11-30)

#238

Brandpunt schetst een totaal verkeerd beeld van de american bully, ze zouden hun huiswerk eerst eens goed moeten doen!!

(Tilburg, 2016-11-30)

#239

bully's niet gewelddadig zijn van karakter maar juist hele liefe honden.

(Zeijen, 2016-11-30)

#240

we een hele lieve amerikaanse bull hebben en het is echt een schat die geen mens kwaad doet.

(dorst, 2016-11-30)

#242

Omdat hier niet mee eens ben een hond wordt agressief gemaakt dat moet aangepakt worden...

(Almere , 2016-11-30)

#243

Amerikaanse bulldogs zijn superlieve honden en de meeste die ik ken OOK!

(Ridderkerk, 2016-11-30)

#246

Ik teken omdat ik zelf 2bullys heb en het zijn voor mij en me kids de liefste honden die er zijn

(Zaandijk, 2016-11-30)

#247

Honden zorgzaam zijn van nature en het baasje de gene is die de hond goed of slecht opvoed.

(Diepenheim, 2016-11-30)

#249

Omdat het onzin is ze worden verkeerd neergezet Door de media

(Badhoevedorp , 2016-11-30)

#250

Ik een bully heb en een staffort die helemaal te gek zijn ontzettend lief en heel sociaal en altijd blij.en vrolijk

(Amsterdam, 2016-11-30)

#251

Amerikaanse Bulldogs zeer lieve en sociale honden zijn!
Ik heb een 9-jarige ambull uit het asiel in Utrecht gehaald en momenteel een ambull van 1,5 jaar nu als puppy gekocht. Beide superlieve honden, waar GEEN ENKELE vorm van agressie in zat cq zit!

(Susteren, 2016-11-30)

#253

Discriminatie zoals bij mensen en bij honden ras is ras.

(Wijhe, 2016-11-30)

#254

Ik teken deze petitie omdat ik er echt dood moe van word dat de media bewust eenzijdige, foutieve en zelfs gedramatiseerde informatie de wereld in helpen met als enige doel kijkcijfers verhogen. De term vechthond is zeer incorrect aangezien deze soorten lang niet allemaal door de mens gecreëerd zijn om te vechten. Zeker de laatste honderd jaar al niet meer. Jullie schilderen Duitsers toch ook niet allemaal af als moordlustige Nazi's terwijl dat ondanks dat het niet terecht een veel accurater statement zou zijn. Door alle grotere Doggen en terriërs als gevaarlijke vechthonden af te schilderen maken zorgen jullie niet alleen voor een totaal verkeerd beeld van deze honden maar zorgen jullie er ook nog eens voor dat al deze honden straks weer op een dodenlijst staan. En waarom???? Omdat jullie dan nog meer kijkcijfers binnen kunnen slepen door het sensationaliseren van een verkeerd beeld? Niemand verplicht jullie de waarheid te zeggen.. maar liegen is en blijft verkeerd. Ja het zijn sterke honden die lang niet voor iedereen geschikt zijn, en ja.. er worden er veel te veel gefokt op een onverantwoordelijke manier.. maar ligt dat aan de honden of aan de mensen??? Recentelijk is er in Nederland een man veroordeeld tot 4 jaar gevangenisstraf voor het minimaal 4x met geweld verkrachten van vrouwen en zeer waarschijnlijk vermoorden van 1 vrouw.. 4 jaar gevangenisstraf... Waar waren jullie toen? Maar als ze duizenden onschuldige honden uitroeien puur en alleen vanwege hun uiterlijk juichen jullie... want dat hebben jullie in het verleden al een keer in de hand gewerkt en daar zijn jullie nu weer mee bezig.. En wat was het resultaat van de RAD?? Duizenden puur door hun uiterlijk vermoorden honden die nog nooit iets gedaan hadden, duizenden getraumatiseerde en verdrietige mensen terwijl het aantal incidenten niet veranderd was. Bij "Slechts" 0,7 % van de bijt incidenten was een zogenaamde "vechthond" bij betrokken... maar dat gegeven verzwijgen jullie want dat is niet sensationeel genoeg...

(Tilburg , 2016-11-30)

#258

Ik teken omdat de honden niet vals geboren worden. Maar ze worden vals gemaakt.

(Alblasserdam , 2016-11-30)

#259

Ik zelf een ab heb en dit de liefste hond is die ik tot nu toe heb gehad. Mijn teckel en Maltees leeuwtje hadden een vriendelijke uitstraling maar waren valser dan mijn ab.

(Gaanderen , 2016-11-30)

#260

Deze honden niets verschillen van andere honden.

(Almere , 2016-11-30)

#262

Het negatieve nieuws over de zogenaamde "vechthonden" moet stoppen. Ik zou zeggen neem er zelf een in huis en ervaar hoe lief, knuffelig en trouw ze zijn.

(Vught, 2016-11-30)

#263

Het zijn fantastische lieve honden...

(Putten, 2016-11-30)

#266

Ik vind dat brandpunt de bullys staffords pitbulls in een verkeerd daglicht heeft gezet en dat schaad ons ras. Met alle nare toekomstige complicaties.

(Veghel, 2016-11-30)

#269

Deze aflevering onze honden in een negatief daglicht stelt. Film de ware liefhebber ipv dit. Dit is gewoon niet de waarheid.

(Schijndel, 2016-11-30)

#271

Omdat de honden niet vals geboren worden, het is de mens die ze vals maken. Pak de eigenaren aan zet die in het nieuws niet de hond

(drachten , 2016-11-30)

#273

Het niet klopt wat er verteld word

(Gilze-Rijen , 2016-11-29)

#277

omdat ze enkel negatief en onzin lullen

(rosmalen, 2016-11-30)

#278

Bully'S de beste honden ter wereld zijn.
Zorgzaam, speels en waaks, maar geen van alle agressief!!

(Nijmegen, 2016-11-30)

#280

ik teken omdat het niet aan het ras ligt...
maar aan enkele idioten die deze honden verkeerd opvoeden!!!
je kan van elke hond een vechthond maken als je wil.
ik heb zelf een bul zitten en die is super gesocialiseerd. ik kan met haar overal komen... veel kinderen hebben hun angt van dit ras al overwonnen door met mijn hond om te gaan!!!

HET LIGT NIET AAN DE HONDEN,
MAAR AAN DE MENSEN!!!
JE KAN BETER EERST DE PERSOON DIE EEN HOND WIL KOPEN,SCREENEN DAN ZAL DIT AL VEEL MINDER VOORVALLEN!!!!!

(arendonk, 2016-11-30)

#281

Ik mijn hond wil beschermen tegen andersdenkenden die mijn lieve schat straks verkeerd gaan beoordelen. En ook sowieso het type hond.

(Almere, 2016-11-30)

#282

Ben het totaal on eens met Brandpunt. Er klopt helemaal niets van dit beeld omtrent deze honden!! Wij hebben 2 Amerikaanse Bullies en het zijn schatten! Absoluut geen vechtersbazen. Onze hond werd laatst aangevallen door 2 Berner Senners en probeerde de situatie te ontlopen en heeft niets terug gedaan.

(Nuenen, 2016-11-30)

#283

Omdat het lieve honden zijn die zelfs graag knuffelen. Ik hou van dit ras

(Emblem, 2016-11-30)

#284

Moet maar een afgelopen zijn met die hetze tegen bepaalde rassen...

(Hoogerheide, 2016-11-30)

#285

Ik heb 3 honden die tot deze groepering behoren ... Maar 3 schatjes .... En een poedel krijg je ook vals

(Capelle aan Den ijssel , 2016-11-30)

#288

Omdat de honden met een goede begeleiding super huishonden zijn.

(Nieuw buinen , 2016-11-30)

#289

Ik gister echt ben geschrokken wat ik in deze documentaire heb gezien. En dan bedoel ik niet de honden rassen die er worden genoemd maar hoe deze honden in een zwart daglicht worden gezet. Het is nu net of al deze honden rassen moordmachine's zijn. Terwijl er ook heel veel goedzakken tussen zitten. Maar daar word nooit over gesproken. Heel jammer dit.

(Apeldoorn, 2016-11-30)

#290

Er een totaal verkeerd beeld word neergezet waardoor er een vooroordeel word geschapen....
Angst en haat creëren jullie hiermee(PVV onder de honden)
Door alleen t negatieve te belichten zenden jullie totaal verkeerde signalen uit.

(Utrecht, 2016-11-30)

#292

Ik teken omdat ik zelf ene Bully heb. Thor is de dikste vriend van ons allemaal, een echte knuffelbeer en geniet ervan om bij de kids in de zetel te liggen, doet geen vlieg kwaad of ja toch wel hij vangt ze :-)
Er zit niks agressiefs in dit ras. Alles hangt af van de opvoeding!

(Elewijt, 2016-11-30)

#293

Bullys er misschien wel eng uit zien maar het zijn de liefste en trouwste honden zijn. En labradors of dat soort rassen net zo snel bijten. Het ligt aan het baasje hoe de hond is

( Oss, 2016-11-30)

#295

Ik teken de petitie omdat ik het volkomen belachelijk vindt dat het ras American Bully volledig verkeerd wordt neergezet. Waarom moet een incident met dit ras of soortgelijke ras uit vergroot worden in de media ? Waarom is het ras dan direct gevaarlijk? Ik denk dat de makers achter het programma zich hadden moeten verdiepen in de totale cijfers dan denk ik dat de golden retriever of bijvoorbeeld de Chihuahua of de labrador dan niet goed uit de bus hadden gekomen. Want waarom lezen we dat nooit in de media, omdat het niet spectaculair genoeg is ?

(Delft, 2016-11-30)

#297

Brandpunt vermaakt de reportage, legt mensen woorden in de mond om het allemaal maar zo negatief mogelijk te maken.
Het zou tijd worden dat Brandpunt zich eerst eens in de rassen gaat verdiepen voordat er van alles de wereld in wordt gewerkt en de rassen kapot worden gemaakt.
Laat dan beide kanten zien!? Niet de slechtste, slechtste fokker die er is..
Ook wordt er zomaar misbruik gemaakt van foto's/namen van fokkers die niet op agressie fokken maar juist een goed karakter en met passie met hun dieren omgaan.
Erg gemanipuleerde reportage..

(Warnsveld , 2016-11-30)

#300

Jullie een totaal verkeert beeld scheppen van dit prachtig ras!!!

(Maastricht, 2016-11-30)

#301

Ik kan me geen lievere honden dan de bully's bedenken

(Hellevoetsluis, 2016-11-30)

#303

Omdat ik het niet vind kunnen dat ze 1 ras over 1 kant scheren terwijl er zat bijtincidenten plaatsvinden waarbij geen pitbull achtige honden bij hebben plaats gevonden.

(Waddinxveen, 2016-11-30)

#304

Ik teken omdat ik vind dat het ras compleet eenzijdig wordt neergezet! Ik heb ervaring met dit ras, ook met kinderen, en kan me geen lievere honden voorstellen! Geen enkele hond, welk ras dan ook, word vals geboren maar vals gemaakt en dat heeft niks met ras te maken, ik ben ook genoeg andere rassen tegengekomen die net zo goed vals zijn waar mijn hond dan zo voorbij loopt!

(Waddinxveen, 2016-11-30)

#306

Het zijn super vriendelijke zacht aardige trouwe honden!!!

(Beverwijk , 2016-11-30)

#308

Omdat bully's geen killers zijn

(Hoofddorp , 2016-11-30)

#309

Ik het niet terecht vind dat alle bullys door deze uitzending in een kwaad daglicht gezet worden.
Alleen de negatieve kant word belicht maar geen enkel woord over de vele goeie kanten van t ras.
Hierdoor worden ontzettend veel honden en de mensen die van ze houden het slachtoffer van vooroordelen.

(Leeuwarden, 2016-11-30)

#310

Het ras geweldig is en zelf bully's heb ze zijn hartstikke lief en vooral voor me kindjes

(Roosendaal, 2016-11-30)

#311

Ik een Amerikaanse bulldog heb er zit geen kwaad in deze hond. Er zijn bepaalde mensen die er voor zorgen dat dit verpest wordt voor alle goede honden en baasjes. Kom eens bij deze baasjes en de honden kijken en maak dat nog eens opnamen

(Nijmegen , 2016-11-30)

#312

Niet eens ben waarop jullie de am staffs en pitbulls gepresenteerd hebben. Zo negatief terwijl dat maar 2% van de gevallen, het zijn gezinshonden. Mensen lopen door zo docu helemaal in angst rond terwijl het nergens voor nodig. Maak eens een docu met het ras in goede daglicht, kijk eens op fb bij american stafford fanpage en friends 4400 leden die niet met hun vriendje zo omgaan maar fatsoenlijk zoals het hoort..

(Maastricht, 2016-11-30)

#313

Het wel een goed ras is , Pak de foute fokker aan die slecht bezig is.En laat niet alleen de slechte dingen zien.Het is een fantastische ras De Bully s

(Vlissingen , 2016-11-30)

#314

Ik een super lieve staff heb uit het asiel!!!!

(Zoetermeer, 2016-11-30)

#315

Omdat ik ook 2 lieverds van bull terriers rond lopen heb die zij vechtmachines noemen

(Kaster, 2016-11-30)

#316

ik vind dat brandpunt niet gelijk heef

(apeldoorn, 2016-11-30)

#317

Het zijn niet de honden maar de "baasjes"die niet altijd deugen

(Amsterdam , 2016-11-30)

#318

OMDAT Deze hele aflevering 1 grote FLOP is.
Het laat niks maar dan ook helemaal NIKS over dit fantastische ras zien.
Alleen de kwaadaardige en moordlustige kant.
Mijn zogenaamde pitbulls.
Engelse stafford ( sbt ) en mengel moesje am bull x staff van 6&7 jaar oud hebben nog noooit gevochten/vals gedaan.
Ja je moet met dit sterke ras consequent en vooral verantwoordelijk zijn.
Maar dat geld niet alleen voor staffords/pitbulls voor alle grotere rassen.

(Doesburg, 2016-11-30)

#319

Het een totaal verkeerd beeld weergeeft als de werkelijkheid en als ze beter onderzoek hadden gedaan het beeld heel anders was geweest inplaats daarvan gaan ze plakken en knippen en iemand mensen te woord staan die bang is voor honden hte is een schande dat de media zo zielig bezig is

(Den helder, 2016-11-30)

#320

ik teken omdat de bully's die ik ken of tegen kom in het park niet voldoen aan de bully's die in het nieuws komen....terwijl als het een andere ras is die bijt etc dan wordt er alleen maar gezegd "een hond" heeft gebeten...
punish the owner not the breed!!!!

(almere, 2016-11-30)

#323

Bully is geen gevechtshond

(Arokto, 2016-11-30)

#324

Ik teken omdat er vele soorten Bully's zijn en niet alle soorten zijn vechtmschines. Je moet de honden niet aanpakken maar de baas van deze Bully's die ze verkeerd opvoeden/africhten. Ik ben van mening dat er gekeken moet worden naar wie een Bully aanschaft en voor wat voor reden. De Fokker heeft daar ook een reele verantwoording in om te gaan kijken waar hun pup terecht komt en niet alleen aan het geld denken maar ook aan het sociale aspect.
Mvg. Paul van Ginkel

(Dronten, 2016-11-30)

#325

De docu oneerlijk is geweest. Dingen zijn geknipt en geplakt. En ze vertellen grotendeels onzin

(Heemskerk, 2016-11-30)

#326

Er genoeg knuffelberen tussen zitten!!

(Rotterdam, 2016-11-30)

#327

Wij het niet ervaren als gevaarlijke honden. Ligt aan de opvoeding van de baasjes. Ze zijn heel lief en rustig .

(Dedemsvaart, 2016-11-30)

#328

Iedere hond kan in de verkeerde handen een vechtmachine worden. Het begint bij het doorfokken wat aangepakt moet worden en dan de opvoeding.

(Amsterdam, 2016-11-30)

#330

Wij hebben jaren lang altijd honden gehad en allemaal waren ze braaf en niet agressief. Mijn broer heeft een bully xl, eerste van mastiffachtigen in de familie. Hij schafte hem aan omdat ie het mooi vindt. Overigens is hij iemand die goed gesitueerd is, met een goed baan, maatschappelijk carrière en zeker geen crimineel die op zoek is naar een valse status. Hond is werkelijk waar een mensen en dierenvriend. Op die kwaliteiten is hij ook gefokt door de fokker. Brandpunt sloeg de plank op meerdere vlakken mis. Sommige delen van de reportage als de geschreven stukken op hun website zijn pure onzin. Dat wil ik met iemand van Brandpunt (of iemand anders) bespreken en mijn mening met de feiten beargumenteren. Dingen die in de rapportage werden verteld zijn zeker niet op feiten gebaseerd.

(Rotterdam, 2016-11-30)

#331

Ik teken omdat ik zelf ook 2 ab's heb en schatten van honden zijn en echt allemansvriendjes!!!

(Wierden, 2016-11-30)

#333

omdat het geweldige honden zijn en het aan de opvoeding legt niet aan de hond.

(Rotterdam, 2016-11-30)

#335

De grootste knuffel en kroelberen die ik ken!

(Oosterhout, 2016-11-30)

#337

Ik zelf een Amerikaanse Bully heb en ik echt nog nooit zo'n lieve hond gekend als deze. En alle andere Bully' s die ik ken zijn Echt goedzakken. Verkeerde eigenaren kunnen deze honden verpesten. Dit kan alleen ook met andere rassen. Menig kleine jack russel is feller dan onze Bully' s! Dit is gewoon discriminatie. Maak onze honden niet zwart als je ze niet kent!

(Genemuiden , 2016-11-29)

#338

Ik het belachelijk vind dat onze lieve ja lieve zeker geen vechthond als gevaarlijk word neergezet door brandpunt

(Druten , 2016-11-30)

#339

ik zelf 2 amerikaanse bulldogs heb en het zijn gewoon super honden!

(sint-oedenrode, 2016-11-30)

#340

Tegen het negatief opzetten van veroordelingen tegenover de pitbull achtige honden. Het ligt niet aan de hond maar aan de eigenaar en/of fokker. Die moeten aangepakt worden en zwaar straffen. Stop deze stigmatisering.

(Leiden, 2016-11-30)

#341

Ik een bully liefhebber ben en wel degelijk respect heb voor dit ras en dat er meer goede opgevoede honden tussen zitten dan niet goed opgevoede honden !!!!!!! En ik het een belachelijke stunt vind van brandpunt , maar wij liefhebbers laten wel van ons horen...wij laten onze honden met een gouden karater niet zo ff aan de kant trappen want dan staan wij in voor onze honden !!! Ons maatje ons gezinslid !!!!!!! HUN BAASJE !!!!! O.A IK DUS !!!!
Vandaar mijn steun ...

(Coevorden, 2016-11-30)

#342

Bullies super lieve dieren zijn. Het is het baasje dat het dier maakt. Een goede vriend van mij behoort tot de europese top van bully kwekerij al deze beestje zijn super lief en kindvriendelijk.

(Boechout, 2016-11-30)

#345

Omdat dit totaal niet waar is en dat er rassen zijn die meer en sneller bijten als dit soort rassen.

(Schiedam , 2016-11-30)

#347

Omdat ik het programma vreselijk vond om weer de bullys.staffords.pitbulls.enz ik het kwaad daglicht zetten (moordmachine) alleen maar negatief en verder niks bijt dit bijt dat en dan de presentator bahhhhhhh alsof er een dinosaurus op hem af kwam nog meer mensen voor niks bang maken terwijl er meer wel goed opgevoede zijn

(nijmegeb, 2016-11-30)

#348

Deze honden zijn hardstikke lief heb er zelf ook

(Oss, 2016-11-30)

#350

Andere rassen hebben veel meer bijtincidenten als deze rassen en ze dat schijnbaar niet willen zien.

(Geleen, 2016-11-30)

#353

Niet alles op 1 hoop gooien , en een xl of xxl pitbull is juist niet gevaarlijker of sterker met vechten die xl of xxl wordt gebruikt voor gewichten te treken waar een ander ras een eend of stok adopteerd doen deze en bull dogs dat soort dingen en dat er in wilde weg wordt gefokt dat moet stoppen dus verbodt op huisfokkers en voer een wet in waar iemand die een hond wil daar bij de gemeente toesteming voor aan vraagt en een test onder gaat en aan geeft welk ras hij wil en als je in de fout gaat bijt in cident of slecht voor je beesten zorgt dan kan je geen hond meer houden , niet elke hond is slecht maar houdt wel rekening waar je mee loop .

(Den haag, 2016-11-30)

#354

De bully's helemaal niet gevaarlijk zijn!!!

(Oldenzaal, 2016-11-30)

#355

Het aan de opvoeding dus aan de baas ligt, zeker niet aan het ras

(Rotterdam , 2016-11-30)

#357

Ik vind dat je afgerichtte honden, hoe klein ze ook zijn , kunt trainen om te vechten.
Billy zoals ik ze ken zijn heel lief.

(5481sk Schijndel, 2016-11-30)

#360

De bulldoggen lieve zacht aardige honden zijn

(Rheden , 2016-11-30)

#361

Mensen die geen verstand hebben en alleen maar sensatie tv willen maken en daarbij heel veel mensen die dit ras verantwoordelijk hebben tegen de schenen schoppen het zijn zeer lieve betrouwbare honden maar met gebruiksaanwijzing zoals bij nog veel meer rassen want mijn st Bernard was na een vuurwerk incident behoorlijk vals geworden en beschermde mij met haar leven tot aan aanvallen omdat ze te dichtbij kwamen en ik heb met mijn zogenaamde gevaarlijke honden nog nooit ellende gehad
Tuurlijk ze zijn sterker en je moet consequent zijn maar ook dat is in ieder ras zo
Ik heb na veel rassen gehad te hebben nog nooit zo'n menselijke hond gehad wat een ongelofelijk lieve en gekke honden

(Amsterdam, 2016-11-30)

#363

Ik vind het belachelijk dat deze geweldige honden zo worden afgeschilderd. Dat een verslagggever die zelfs bang is en totaal geen verstand heeft van honden deze uitzending maakt. Mijn amerikaanse bull kyra is de liefste hond die je kunt wensen!! Ben er trots op!!!

(Arcen, 2016-11-30)

#364

Ik mensen haat die zo praten over dit ras

(Zutphen, 2016-11-30)

#365

Jullie volkomen gelijk hebben de uitzending vond ik een aanfluiting met een toneelspeler van een verslaggever. Die zogenaamd bang was.

(Badhoevedorp, 2016-11-30)

#366

Bully's zijn lieve honden en geen killers

(Valkenswaard , 2016-11-30)

#370

Ik het er niet mee eens ben dat al deze honden zo neergezet wordeb

(Neerpelt , 2016-11-30)

#372

Ik teken omdat ik van mening ben dat elke hond een verantwoordelijke baas nodig heeft, en niet alleen dit ras kan als "vechtmachine" gemaakt worden.
Wanneer pakken we nou eens de echte daders aan in plaats van de honden de schuld te geven.

(ulft, 2016-11-30)

#373

Ik teken omdat ik zelf een amstaff heb en weet dat wat brandpunt zegt niet aan de hond maar aan het baasje ligt !!!!!

(Putte, 2016-11-30)

#374

Getekent omdat,
Omdat brandpunt het zo negatief heeft neer gezet, zonder alle informatie over deze rassen. Het woord vechtmachine continue gebruikt word, om zo nog meer angst te kunnen krijgen. De journalist is zelf als de dood voor dit soort honden wat effect heeft op andere mensen. Jullie hebben het zo negatief weggezet zonder alle juiste informatie binnen te halen en aan te tonen. Want hadden jullie brandpunt dat wel gedaan dan was het woordje vechtmachine allang veranderd. En heel jullie stuk over dit soort rassen was dan niet zo negatief geweest. Belachelijk en onprofessioneel!!!!

(Bergen op zoom, 2016-11-30)

#375

Ik teken omdat het bullyras verkeerd belicht wordt. Heb al jaren meerdere bullies en malossers gehad,en door middel van goede training en africhting altijd topdieren gehad. Nog nooit geen bijtincident meegemaakt,terwijl ik wel op 11 jarige leeftijd in mijn gezicht ben gebeten door een Duitse herder. Kijk eerst maar eens naar de baasjes ipv de honden. Sommige mensen moeten nooit een bully mogen houden

(Sint Annaland , 2016-11-30)

#376

Deze honden steeds verkeerd in beeld gebracht worden

(naarden, 2016-11-30)

#379

Ik het niet leuk vind hoe deze rassen worden beschreven door de media
De gemiddelde hielenlikker is gevaarlijker
Elke hond kan gevaarlijk zijn tis net hoe de eigenaar ermee om gaat
Daarom zeg ik eigenaars aanpakken ipv een ras ten schande brengen
Ken geen een Stafford/bully wat zo is als bij brandpunt beschreven word
Voor zoon artikel word gemaakt mag er eerst wel wat meer research gedaan worden naar het ras
Omdat een ras er wat robuuste uitziet en in sommige mensen zn ogen agressieve uitzien
Betekent dat niet dat een hond een vechtmachine is
Omdat een bodybuilder grotere spieren heeft dan iemand met een normaal postuur betekent dat ook niet dat zoon persoon gevaarlijker is voor de samenleving
Ik zou is een keer gaan kijken bij een bijeenkomst van Staffordshire en Bullys dan zul je zien dat het een heel vredelievend karakter heeft en echt niet zo zijn zoals ze bij brandpunt word beschreven
De baas maakt de hond.

(Enschede, 2016-11-30)

#380

Mijn AB Bull is beslist geen vecht hond. Ze is lief tegen alles en iedereen. Ze weet niet eens wat bewaken is laat staan dat ze agressief zal zijn

(Swifterbant, 2016-11-30)

#381

Wij zelf 2 super lieve bullys hebben zitten .. en ik niet de hele tijd wil horen dat het vechthonden zijn. Je kan van elke hond een vechthond maken ongeacht het ras alles begint bij de opvoeding. En omdat jullie er schrik van hebben moeten jullie maar direct sensatie maken en er zo voor zorgen dat er ng meer mensen hun vies gaan bekijken danku voor de pure discriminatie !

(Zonhoven, 2016-11-30)

#382

Pak de broodfokkers maar aan die fokken maar raak geef daar maar regels voor heb zelf ook een amstaf mijn 2de al en heb twee kinderen en is goed opgevoed en komt uit een goed nest

(Deventer, 2016-11-30)

#384

Deze mediahoeren het hebben van een bullybreed wat het mooiste is kapot maken!!!

(Galder, 2016-11-30)

#385

Een amerikaanse bulldog is een zeer lieve betrouwbare hond ze zijn wel eigenwijs en kunnen dominant zijn maar als je consequent bent en duidelijk is er niets aan de hand met deze honden ze zijn loyaal aan het gezin en waaks voor hun terein maar het ligt niet aan de honden maar aan de personen die deze opvoeden en geven zeer veel liefde en houden zelf van knuffelen dat ze voor je door het vuur gaan ligt niet alleen aan het ras er zijn ook andere rassen die dit doen het is alleen dat deze het uiterlijk zeer in de buurt komen van de pitbull en het er vaak mis is gegaan en daardoor is het dat de stafford en de Amerikaanse bulldog kwa uiterlijk erop lijken of in de buurt komen en dan nog ligt het niet aan de hond maar aan de baas/bazin als je ze duidelijkheid geeft zijn ze zeer sociale honden je moet ze daarbij wel goed laten blijven checken want ze hebben een zeer hoge pijngrens waardoor het fout kan gaan als ze de pijn niet meer kunnen hendellen maar als je ze steeds laat checken en ze duidelijk en consequent opvoeden en zorgt dat ze hun energie kwijt kunnen door veel wandelen spelen en uitdagingen geeft zijn de risico's net zo groot als bij alle andere Rassen het zijn alleen geen honden voor personen die ze financieel niet kunnen laten checken omdat het dan wel fout kan gaan maar dan ligt het weer aan de persoon en niet aan de hond

(Beek , 2016-11-30)

#387

Ik teken omdat ik zelf een pitbull heb en ook een gezin met 4 kids in de leeftijd van 4 tot 14 jaar en mijn pitbull nu 2 1/2 jaar is.
en ik het boelshit vind om dit ras in zo'n slecht daglicht te zetten

(Ridderkerk, 2016-11-30)

#388

Omdat ik zelf een pitbull heb en het is net een loslopende knuffelbeer! Zolang jij je hond goed opvoed en je hond onder controle hebt is het goed! De opvoeding van de hond ligt bij de mensen! Bully's zijn zeer trouwe en lieve honden en zijn je beste vrienden. Mijn hond leeft met 2 kittens en dat zijn haar kindjes! Ze kan met kippen honden katten konijnen. En waar blijft het commentaar over labradors? En al die andere honden die dagelijks bijtincidenten veroorzaken? Daar hoor je niks over maar dit mooie ras wordt wel als een hoopje stront in het daglicht gezet! Zielig

(Klarenbeek, 2016-11-30)

#390

Ik teken omdat Ze zoooooo lief zijn en absoluut geen vechtmachines!

(Hoogeveen, 2016-11-30)

#391

Ik teken omdat ik zelf 2 geweldige american bullys heb !

(Hamont achel, 2016-11-30)

#393

bully's helemaal geen vechtmachines zijn..ik heb zelf 3 kindjes en onze American bully Thor is hun beste vriend..gevaarlijke honden bestaan niet..alleen gevaarlijke baasjes! Alles hangt af van de opvoeding.

(Elewijt, 2016-11-30)

#394

Ik zelf een bully heb

(Rotterdam , 2016-11-30)

#395

Ik helemaal verliefd op dit ras,zijn de liefste en zachtste honden ooit!

(Bree, 2016-11-30)

#396

Ik het hier niet mee eens ben. Wij hebben een kruising. Moeder engels en vader Amerikaanse stafford. Een lieverd hond heb ik nog nooit meegemaakt. Zelfs al is hij aangevallen en gebeten door een witte herder, het enige dat hij wilt is spelen en gek doen met andere honden. Jullie moeten eens kijken naar de andere rassen ipv onze honden steeds te benoemen als vechthonden.

(Hoensbroek , 2016-11-30)

#397

Ik teken omdatt ik het allemaal een onzin vind deze honden zijn gewoon goed!!!!!!!

(Heesch, 2016-11-30)

#398

Dat men misschien 2% van alle "vechtrassen" die verkeerd worden opgevoed nu heeft besproken. De ander 98% zijn goed opgevoede lieve huisdieren. Waarom altijd dit ras. Zijn ook andere rashonden die bijtgraag zijn....

(Elst, 2016-11-30)

#399

Er een totaal verkeerd beeld gevormd word van deze honden!

(Eibergen, 2016-11-30)

#400

Ik het niet eens ben met brandpunt. Het is een verkeerd beeld de dieren zijn het niet. Zelf een am staff heerlijk ding. Geen greintje kwaad in.. en zoals altijd is het makkelijker om negatief te zijn en iedereen die het gelooft dat wordt journalistiek genoemd. Ooit had dat geen bril en was objectief; deze verslaggever was bevooroordeeld. Helaas wordt je altijd overreden door een strontcar nooit door gouden koets

(Ridderkerk, 2016-11-30)