SCHOLEN OPEN VOOR STUDENTEN

Wij

Ik ben een student die sinds  de sluiting van de scholen online les volgt. Ik ben het zat. Het is niet meer leuk om 's ochtends wakker te worden om een les te volgen via zoom of teams!

constateren

Het is 08:00. Je wekker gaat. Je moet niet je fiets pakken om naar school te gaan. Je moet je laptop opstarten om het online te volgen. Het fysiek contact is hierin ver te zoeken. Waardoor het voor de gezondheid, fysiek als mentaal. Er heel slecht aan toegaat! Dit is voor onze (alle studenten) toekomst en wij moeten ervoor zorgen dat wij later brood op de plank krijgen!

en verzoeken

Ik verzoek met de persoon die deze petitie tekent dat alle scholen weer beginnen open te gaan! Van de basisschool tot de universiteit. Het maakt de studenten en/of kinderen depressief. Het demotiveert ze en ze moeten genieten van de tijd die ze nu hebben.

Door te ondertekenen geef ik Nadir toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.