Scheveningen voor rust!

Wij, bewoners van Scheveningen en omgeving, zijn het zat! De overlast van scheurende motoren en opgevoerde auto's moet stoppen. Wij hebben recht op woongenot en dat wordt ernstig vergald. Nog los van de verkeersveiligheid die in het geding is. Wij delen als bewoners graag ons prachtige strand met bezoekers, ze zijn allemaal welkom. Maar wie te gast is, moet zich gedragen. Wij roepen de lokale politiek op om passende maatregelen te nemen om motorrijders en autobestuurders die teveel geluid en overlast veroorzaken, te bekeuren en te weren.

Door te ondertekenen, machtig ik Suzanne om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.