Samen voor Samen Wyck

Al jaren werken wij, Samen Spelen, basisschool Wyck en de Grummelkes van Radar, intensief samen. De kinderen doen gezamenlijke activiteiten, de medewerkers hebben gezamenlijke studiedagen en met z’n allen organiseren we verschillende grote evenementen. Maar we willen meer! Één plek, één gebouw, waar kinderen van 0 tot 13 jaar gebruik kunnen maken van kinderopvang, onderwijs en zorg op maat.

Helaas kunnen wij dit nog niet volledig realiseren en lopen we steeds tegen een probleem aan: We zitten verdeeld over drie gebouwen.
Maar... wij zien mogelijkheden, want per september 2020 komt het Kumulus gebouw vrij. Een plek in Wyck, één gebouw, met genoeg ruimte voor ons allemaal!

Wij hebben uw steun nodig om iedereen te laten weten hoe graag wij dit willen en waarom wij dit zo belangrijk vinden.

Wat u kunt doen?
Deze petitie ondertekenen en delen!

Vriendelijk bedankt.

Medewerkers Kindcentrum Samen Wyck    Neem contact op met de schrijver van het verzoekschrift

Door te tekenen geef ik Medewerkers Kindcentrum Samen Wyck toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.