Roken in dichte ruimtes met kinderen moet verboden worden !

Anno 2021 waarbij de gevaren van roken overduidelijk bekend zijn is het niet te begrijpen dat er nog steeds binnen in huis en in de auto (dichte ruimtes) wordt gerookt in aanwezigheid van kinderen. Dat men zichzelf schaadt daar is uiteraard een ieder vrij in, echter gaat het hier om kinderen die daar zelf geen zeggenschap in hebben.

Dat is tevens de reden dat wij deze petitie gestart zijn, Roken in dichte ruimtes in het bijzijn van kinderen zou wat ons betreft verboden moeten zijn !

Help ons door de petitie te ondertekenen zodat we deze stelling onder de aandacht kunnen brengen bij het kabinet.

(vergeet niet uw handtekening te bevestigen via de mail!)

Door te ondertekenen geef ik M.Damoun en E.Druppers toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.