Rijkswaterstaat moet duidelijke borden plaatsen bij EV snelladers langs de snelweg

Rijkswaterstaat plaatst nu onduidelijke borden die aangeven of een elektrische auto kan worden geladen langs de snelweg. Er is gekozen voor een blauwe schaduw achter het pompsymbool. Het symbool is onduidelijk en wordt bovendien gebruikt voor verschillende alternatieve brandstoffen zoals Waterstof, Elektriciteit en CNG.

Automobilisten hebben behoefte aan een duidelijk bord voorzien is van een elektrisch snelladen icoon. Hierbij roepen wij Rijkswaterstaat op om duidelijk borden voor het snelladen te plaatsen.

ev_bord_rws006.jpg

Meer weten hoe dit afloopt? Wordt gratis lid van de Vereniging Elektrische Rijders (VER) op www.evrijders.nl

VER_logo_vierkant.png

Dirk van den Blink, Secretaris Vereniging Elektrische Rijders    Neem contact op met de schrijver van het verzoekschrift

Door te tekenen geef ik Dirk van den Blink, Secretaris Vereniging Elektrische Rijders toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.