Revius Lyceum IJSVRIJ Dinsdag 12-12-2017

Lieve lieve Revianen,

Vandaag was een enerverende dag. Wij hadden allemaal last van hetzelfde probleem. Sneeuw, sneeuw en nog meer sneeuw. Dan heb ik het nog niet eens over de gladheid die daar nog is bijkwam. Wel gingen we er allemaal op een andere manier mee om: de één bleef thuis en de ander waagde zich met gevaar voor eigen leven op de gladde wegen.
Code rood is niet zomaar een dingetje en moeten we uiterst serieus nemen. Het is belangrijk dat we als Revianen in het vervolg dezelfde beslissing nemen. We moeten iets verzinnen wat ons allen verenigt, overkoepelt en goed warm houdt. Waarschijnlijk denken jullie bij dit koude weer meteen aan het bouwen van een iglo, maar wij bedoelen daarmee natuurlijk het tekenen van deze petitie.
Erg leuk dat school ons wil laten leren, maar als we moeten kiezen tussen educatie en je eigen veiligheid lijkt ons de keuze snel gemaakt. Teken dus de petitie en verzeker je ervan morgen veilig thuis te mogen blijven! Gelieve je reviaandoorn email te gebruiken voor het tekenen van deze petitie.

PS: Hoop jullie morgen niet te zien!

Vertegenwoordiger der Revianen

Door te tekenen geef ik Vertegenwoordiger der Revianen toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg daninfo@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

Let op dat het niet mogelijk is om u uw handtekening te bevestigen door op dit bericht te reageren.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.