Red Theater de Kimme in Zuidlaren van de sloophamer!

Theater de Kimme gelegen op het mooie Dennenoord,  gebouwd in de jaren 70 bedoeld om de maatschappij naar binnen te halen staat op de nominatie om eind dit jaar/ begin volgend jaar gesloopt te gaan worden. De cliëntenmedezeggenschap van Lentis te Zuidlaren zou dit onzettend betreuren als dit echt werkelijkheid zou gaan worden. Daarom deze petitie zodat dit unieke theater en ontmoetingsgelegenheid op allerlei gebied en voor een enorme diversiteit aan mensen mogelijk blijft bestaan. Wij hebben begrip voor het feit dat Lentis in financiëel zware tijden het niet meer kan verantwoorden om zorggeld te gebruiken om dit theater in de lucht te houden terwijl dit geld voor directe patiëntenzorg ook zeer hard nodig is. Daarom bieden wij deze petitie aan de wethouder financiën van de gemeente Tynaarlo of hopen dat een externe partij zich meld om de Kimme van de ondergang te redden. Gaat het u, dit soort min of meer gewongen keuzes door de overheid net als ons aan het hart?

Zo ja, steun de cliëntenmedezeggenschap te Zuidlaren door uw handtekening te geven, we hebben u allemaal ontzettend hard nodig!

Door te ondertekenen, machtig ik Bert Kuiper om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.