red zwembad Health City van de slopershamer

Red zwembad en wellness Health City van de slopershamer!

Health City Waalwijk wordt overgenomen door Basic Fit. Hun aanpak is verwijdering van het schitterende therapeutische zwembad met wellness, waar veel mensen hun beweging, genezing en rust vinden. Een heel groot gemis voor een grote groep mensen met een speciale bewegings-/zorgvraag, die niet gebaat zijn met weer een sportschool vol apparaten, virtuele lessen zonder persoonlijke begeleiding, terwijl beweging voor iedereen zo gestimuleerd wordt!

1 keer gedeeld

Leuk

Opmerking plaatsen

Door te ondertekenen, machtig ik Elly om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )