Red de Roeivijver!

Wilt u ook in de toekomst blijven genieten van de Roeivijver Drunen en haar omgeving? Teken dan de petitie TEGEN de intensieve recreatie plannen van BillyBird Park Duinenrijk! Wij staan voor deze unieke plek die vrij toegankelijk en natuurlijk moet blijven! De stem ‘Red de Roeivijver’ zet zich in om dit unieke Drunense plekje te beschermen tegen de plannen van BillyBird Park, die hier onrealistische plannen voor INTENSIEVE recreatie heeft. DAT PAST NIET!

Wij genieten op deze plek al van natuur (diverse kwetsbare diersoorten), natuurgerelateerde sporten, zoals hardlopen, mountainbiken, paardrijden, wandelen, extensieve recreatie van het Honderdbunderbos, verenigingsleven en (agrarische) ondernemingen. Samen met u willen we ervoor strijden om deze rustieke plek te behouden voor nu en de toekomst.

Kom dus met ons mee in actie en teken de petitie! Hiermee laat u weten dat u de toekomst van de Roeivijver en omgeving ziet als een multifunctioneel gebied met natuur, water, landbouw, recreatie en dat alles in een oer-Brabants landschap zeer nabij Nationaal Park de Loonse en Drunense Duinen.

U bent dan tegen de commerciële, intensieve exploitatie van een geliefd stuk Drunen door een investeerder van buiten de gemeente, zonder binding met het gebied, zijn inwoners en omwonenden. Mogen wij rekenen op uw steun? DANK U WEL!

Door te ondertekenen geef ik Red de Roeivijver toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.