Red de reddingbootloods van Moddergat

Onlangs is de Reddingbootloods in Moddergat verkocht. De nieuwe eigenaar wil de reddingbootloods beperkt verbouwen om die geschikt te maken voor verhuur als recreatieverblijf. Dat vinden wij een volstrekt ongewenste ontwikkeling. Wij vinden dat de reddingbootloods beschikbaar moet blijven voor het stallen van de prachtig gerestaureerde roeireddingsloep L.A. Buma (1911). Deze heeft momenteel geen plek.

Wij roepen de gemeente op alles te doen wat in haar vermogen ligt om de reddingbootloods in die functie beschikbaar te laten blijven voor de gemeenschap. Gemeentebestuurders van Noardeast Fryslân laat ons niet in de steek!

084_b_reddingbootloods_2.jpg

Dorpsbelang Paesens-Moddergat en Bestuur van st. Musea Noardeast Fryslân (Museum 't Fiskershúske)    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen geef ik Dorpsbelang Paesens-Moddergat en Bestuur van st. Musea Noardeast Fryslân (Museum 't Fiskershúske) toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.