Red de festivals!

2BDBD872-9751-4D2A-8AC8-F59DCD031117.jpegBeste lezer,

Zoals u allen wellicht al weet van de persconferentie van 9 juli zullen de festivals in het weekend van zaterdag 10 op zondag 11 juli afgelast worden. Waar echter niet over nagedacht wordt is de enorme kosten die gepaard gaan met de organisatie van deze festivals. Zij zijn al een week bezig met de opbouw hiervan en dan praten we nog niet eens over alle voorbereidingen die na groen licht van de regering getroffen zijn. Nachten hebben zij door moeten werken om in deze korte periode alles rond te krijgen en dan nu dit... Het is onmenselijk om de avond voor de start van evenementen zo'n beslissing te maken. In een tijd waar deze branche het al ontzettend zwaar heeft worden zij opnieuw benadeeld.
Iedereen ziet ook dat de cijfers oplopen en dat maatregelen noodzakelijk zijn om ons land niet opnieuw in code rood situatie te brengen. Echter moet de regering beseffen dat festivals als geen ander weten hoe omgegaan moet worden met grootschalige toegangsbewijzen danwel testen. Zij zullen er samen voor zorgen dat dit weekend niet voor nog meer besmettingen zorgt. En jullie, als regering, zullen ervoor zorgen dat deze mensen hun baan kunnen behouden en als Corona ooit verdwijnt weer kunnen doen waar ze zo trots op zijn!

Geef deze mensen nog hoop! Stem allen dat de festivals van 10 en 11 juli door kunnen gaan en steun deze petitie!

Door te ondertekenen, machtig ik Festivalbranche om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.