RED Cafe italo-belga da peppe

Café Italo Belga anno 1967 is een icoon te Zwartberg Genk. Een familie café vroeger mijnwerkers café  waar jong en oud, ongeacht je afkomst of status iedereen welkom is, aanvaard word en je nog betaalbaar kan genieten van een drankje. Dit al voor generaties word vanaf 1 april 2022 00:01 gesloten voor een periode van sowieso 2 maanden. De uitbater met 3 kinderen word ook hierdoor zonder inkomen achter gelaten. Na deze periode zal hij mogen opendoen onder bepaalde voorwaarden en niet eens zeker zijn of hij dan open mag blijven. Dit werd besloten door gemeente Genk gebaseerd op feiten die zich NIET in de café of in een straal van 100M hebben plaatsgevonden. ONTERECHT in mijn en vele hun ogen. Deze petitie is om voor te leggen aan stad Genk en de Burgemeester ons icoon niet te sluiten.FB_IMG_1648835917301.jpg

Door te ondertekenen, machtig ik Sabrina Marie-Jeanne om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.