Radio P.R.O.S. MOET blijven bestaan!

De nieuwe erkenningsronde is falikant uitgedraaid voor vele lokale radio's die reeds decenia aantoonbaar goed werk leveren.  Radio PROS heeft in zijn méér dan 35 jarig bestaan heel wat mensen blij gemaakt met muziek en duiding, maar was ook steeds een rots in de branding bij vele akties rond armoede, ziekte en uiteraard ook op sociaal gebied.

Een radio die enorm gedragen wordt door de plaatselijke bevolking en live uitzendingen verzorgd met meer dan 40 medewerkers verdiend ondersteuning én bestaansrecht.  Wij willen dat radio PROS blijft bestaan en vragen dan ook een doorlichting van de erkenningen die volgens ons niet objectief zijn gegeven.

Door te ondertekenen, machtig ik Soul Stonzy om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.