Pvo amsterdam moet openblijven!

Door middel van uw handtekening kan onze school openblijven. Hierdoor zullen alle leerlingen en docenten een hoop stress besparen en u voor altijd dankbaar zijn. De docenten zullen ook zeker dankbaar zijn. Wij hebben te horen gekregen dat wij als school moeten sluiten per 1 augustus 2024. Dit heeft één iemand van het bestuur beslist en nog zonder overleg ook. Wij als school hebben in de afgelopen jaren veel verbeteringen gezien en komen beetje bij beetje dichter bij ons einddoel na de negatieve media-aandacht. Nu moeten wij uit het niets sluiten en niet door de onderwijskwaliteit, maar doordat de geldkraan voor onze school is dichtgedraaid door het bestuur. Wij mochten anders nog open blijven, maar mevrouw Van der Schaaf heeft zonder instemming van de GMR een besluit genomen en bovendien is dat besluit ook onvoldoende toegelicht. Wij als school komen nu met zijn allen in opstand en wij hebben daarvoor ook uw hulp nodig! Wij vragen u hierbij om deze petitie te ondertekenen zodat we onze school kunnen redden en het PVO Amsterdam kan blijven bestaan.

Door te ondertekenen, machtig ik Pvo-Amsterdam om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.