Protest tegen sluiting Lyme expertise centrum Maastricht

Lyme Expertise Centrum Maastricht wordt met sluiting bedreigd omdat de zorgverzekeraars weigeren de behandelingskosten niet of niet volledig meer te betalen. Dit ondanks dat heel veel patienten hier baat bij hebben en Dr. Schroeter een zeer deskundige arts is die precies weet wat ze doet en de patienten echt helpen kan. Ik wil namens alle mensen die door haar behandeld worden protesteren tegen sluiting van dit centrum en hiermee de verzekeraars laten heroverwegen of de behandelingen , die effectief blijken te zijn, toch vergoed kunnen worden.

De heer Roemer wil ik alsnog verzoeken zijn belofte waar te maken en de ziekte Lyme en de hoge behandelingskosten op de politieke agenda te zetten.

Door te ondertekenen geef ik Truus Dols toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.