Petitie toegang voor bewoners bij het zwembad en sportschool de Schotsman.

Beste buren,

Zoals jullie waarschijnlijk weten, is er hier in Kamperland een camping met zwembad en sportschool. Helaas is het gebruik van deze faciliteiten alleen toegestaan voor campinggasten en niet voor de mensen die in de buurt wonen. Dit betekent dat veel van ons geen toegang hebben tot deze voorzieningen.

Het is belangrijk dat wij en ouderen actief blijven en in beweging blijven, en het zwembad en de sportschool zijn perfecte plekken om dit te doen. Daarom wil ik een petitie starten om te vragen om de toegang tot deze faciliteiten te verbreden naar de lokale gemeenschap, tegen betaling (abonnement).

Ik vraag daarom jullie om ons te steunen door deze petitie te ondertekenen. We hopen dat we samen genoeg handtekeningen kunnen verzamelen om onze stem te laten horen bij de gemeente. Laten we ervoor zorgen dat de ouderen in onze gemeenschap ook de mogelijkheid hebben om actief te blijven en te genieten van de faciliteiten die de camping te bieden heeft.

Met vriendelijke groet,

Yvonne

Door te ondertekenen, machtig ik Yvonne Hieselaar om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.