petitie tegen pedofilie/pedofiele partij

Ik ben hier om weer een petitie aan te maken om het niet eens te zijn met pedofilie en/of daar een politieke partij voor op te willen richten om het enigzins te legaal te maken. Want het is niet normaal om aan kinderen te zitten. Niet aan je eigen kinderen, niet aan die van een ander. Ik vind het zelfs moeilijk om te kunnen begrijpen dat mensen daar volop achter staan en daar zelfs een politieke partij voor opzetten om het legaal te kunnen maken. Ik ben een felle tegenstander van elke vorm sexualiteit naar kinderen of minder begaafde toe. En gezien de aantallen die weer terugvallen in hun oude patroon, vind ik dat er maar is een duidelijke lijn getrokken moet worden, en een nontolerantie naar pedofilie toe.

Ik hoop hiermee een deur te kunnen openen naar een voor kinderen veilig Nederland!

Door te ondertekenen geef ik Patrick Morianner toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.