Petitie tegen parkeertekort Purmerend

Ondernemers en bewoners van Purmerend ondervinden een gigantisch parkeertekort rondom het centrum van Purmerend en dan met name rondom de Koemarkt. Wij willen met deze actie onze stem laten horen. De actie is niet gemaakt voor geweld en/of conflicten. Wij willen samen met de Gemeente Purmerend anticiperen over het parkeerbeleid. Onze gasten en klanten kunnen nauwlijks meer parkeren rondom het centrum en dit kost vrijwel iedereen klandizie. De Koemarkt moet een bruisende horeca plein zijn en iedereen moet gemakkelijk kunnen parkeren. 12-2-2019 om 19:00 verzamelen bij het Gemeentehuis te Purmerend.

Door te ondertekenen, machtig ik Roy Faber om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.