Peremansheidestraat

Spooroverweg Peremansheidestraat Zonderschot moet open blijven De spoorwegmaatschappij wil in Zonderschot (Heist-op-den-Berg) de overweg aan de Peremansheidstraat afsluiten. Vele fietsers en wagens gebruiken die belangrijke verbindingsweg. Afsluiten snijdt de buurt Heidelo af van ons dorp. Zonderschot mag niet in 2 gehakt worden. De overweg moet open blijven! De Peremansheidestraat is een brede en veilige verbindingsweg van Heidelo en andere buurten en dorpen ten westen van Zonderschot. De weg met zijn veilige fietspad brengt vele kinderen naar onze school, en mensen naar onze verenigingen. De spoorwegbeheerder wil aan de naburige overweg Lostraat een viaduct leggen, en eist tegelijk dat de Peremansheidestraat dicht gaat. Er is geen reden om die dossiers te koppelen. Aan het gemeentebestuur van Heist-op-den-Berg werd gevraagd een advies te geven over de afsluiting van deze spooroverweg. Alle verenigingen van Zonderschot vragen aan onze lokale politici: zeg duidelijk nee tegen spoorwegbeheerder Infrabel. Ook aan spoorwegbeheerder Infrabel zeggen wij: nee aan de afsluiting van de overweg Peremansheidestraat! Teken de petitie als u akkoord bent. Beeld_actie_Peremansheidestraat_met_tekst_-_kleinst.jpg

De verenigingen van Zonderschot    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen geef ik De verenigingen van Zonderschot toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.