Parkeerbeleid - Blauwe Zone in Borger

Het parkeerbeleid van het Centrum van Borger. Voor of tegen????

Zijn wij daar als ondernemers blij mee? Wij als bestuur van de Ondernemersvereninging Borger zijn van mening dat de Blauwe Zone overbodig is. Gezien er nu voldoende parkeerplaatsen in het centrum van Borger zijn gecreëerd, zien wij geen problemen meer qua parkeren. En ook gezien de onduidelijkheid waar nu wel en waar nu geen blauwe zone van kracht is. Op de plekken waar je het verwacht, bijvoorbeeld voor de Boni en achter La Piazza is geen blauwe zone en op plekken waar je het niet verwacht wel.

Ook zijn we van mening dat het niet echt gastvrij overkomt dat er zo veel gehandhaaft wordt in een dorp zoals Borger. We hebben geen stadse alures.

Ook als u voor de Blauwe Zone bent mag u deze petitie tekenen!

Geef aan in het tekstvak Ik teken omdat...... of u voor of tegen de Blauwe Zone bent!

Graag vragen we iedereen die een bedrijf die gevestigd is in het centrum van Borger in het blauwe zone gebied deze petitie te tekenen zodat wij deze kunnen overhandigen aan dhr. J.Seton, onze burgemeester van de Gemeente Borger-Odoorn.

Laurens Oldenbeuving namens Ondernemersvereniging Borger    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen geef ik Laurens Oldenbeuving namens Ondernemersvereniging Borger toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.