PAK ZE MEE AAN, DE ELISABETHLAAN

“Ter attentie van het bestuur.

Als bewoners van de Elisabethlaan worden wij dagdagelijks geconfronteerd met de onveilige, onaangename en erbarmelijke toestand van de Elisabethlaan. Bewoners en bezoekers, ouderen en kinderen, schoolgaande jeugd en andere passanten (fietsers, voetgangers en andere zwakke weggebruikers, zowel lokaal als doorgaand) worden allerminst beschermd tegen het voorbijrazende, vaak doorgaande en zware verkeer. Aangezien er werken gepland zijn aan het kruispunt Floraliënlaan-Elisabethlaan en aan het kruispunt Elisabethlaan-Grote Steenweg, vragen wij u om gelijktijdig de Elisabethlaan aan te pakken en deze veiliger en rustiger te maken zodat het ook hier aangenaam vertoeven wordt.

Getekend, Bewoners Elisabethlaan”

Door te ondertekenen geef ik Nordine Saidi Mazarou toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.