Ouders voor de ZALMschool Mechelen

20210924_122333.jpgAls ouders van kinderen van ZALMschool Mechelen, vinden we het een fundamenteel recht dat we voor deze middelbare school met een specifiek pedagogisch project moeten kunnen kiezen. Wij, ouders, hebben bewust gekozen voor deze school en willen ze verder zien groeien. Onze kinderen mogen hier zichzelf zijn in alle vrijheid. De school straalt de menselijke waarden uit waar wij achterstaan. Onze kinderen voelen zich thuis in de school en bloeien open. Laat onze kinderen hun eigen toekomst bewust opbouwen. Steun onze school, onderteken en verspreid deze petitie. We moeten het aantal  van 141 leerlingen bereiken voor 1 oktober om gesubsidieerd te worden door de overheid. Als dit aantal niet bereikt wordt, zal onze school moeten sluiten!!! Onderteken deze petitie. De ZALMschool, Onze School moet blijven bestaan ongeacht het aantal leerlingen!

Ouders ZALMschool Mechelen    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Ouders ZALMschool Mechelen om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.