OPSTAAN TEGEN DE REGERING. * BEVESTIGING IN EMAIL*

* BEVESTIGING IN EMAIL*

6268A563-FFB0-431B-9780-CF7C51DF1EA0.png

De regels in Nederland worden gecreëerd door o.a het kabinet e.d. Wat hun beslissen, daar moeten we het uiteindelijk mee doen. Los van het feit of we het er mee eens zijn. De kaarten in het spel wat "de regering" heet zijn allang gespeeld. Daarom willen we opstaan! Het Nederlandse volk moet opstaan. We kunnen niet toelaten dat Nederland de vernieling in gaat. Voorbeeld: De vluchtelingenstroom. De overheid geeft hier miljoenen uit om de vluchtelingen te helpen. Door bijvoorbeeld hun woningen te geven. Dat gaat ten koste van de Nederlandse bevolking. Hierdoor heeft Nederland een woningcrisis. Ze konden makkelijk in hun AZC verblijven. Maar Nederland wilt liever hun eigen zakken vullen ten koste van hun eigen volk. Want de subsidie die er per vluchteling gegeven wordt moet natuurlijk wel blijven bestaan. Of de situatie rond het 5G netwerk. Wie zegt dat we dit willen? De stralingen zijn levensgevaarlijk(gebleken uit onderzoeken) maar ook daar hebben we niets voor het zeggen. Er wordt totaal geen rekening gehouden met onze gezondheid. De corinacrisis, hier hadden we ook niets voor het zeggen. Nederland is het enige land wat een milde aanpak heeft. Waarom kunnen we niet mee beslissen? Waarom luistert er niemand naar ons? Waarom gaan we akkoord met regels waar we het niet mee eens zijn?

Door te ondertekenen, machtig ik 0fux om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.