Oproep Anti-Hamster Beleid

oudere.jpg

Ten behoeve van de basisbehoeften van alle mensen in de Nederlandse maatschappij, het verspreiden van gelijke kansen voor alle burgers en het stoppen van massa hysterie, willen wij, de Nederlandse bevolking, de overheid oproepen per direct daadkrachtig beleid in te stellen ter voorkoming van het overmatig inslaan van boodschappen in supermarkten, door middel van het instellen van een limiet op aankopen voor bepaalde producten en het aanhouden van een limiet in het algemeen op de mate van inkopen per persoon en gezin. Deze controle moet uitgevoerd worden door speciaal daarvoor aangestelde medewerkers, met voldoende assistentie vanuit de overheid om niemand tekort te laten komen en tevens paniek een halt toe te roepen.

Door te ondertekenen geef ik E.M. Awad toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.