Op naar een humanitair en diervriendelijk beleid in het OCMW van Herk-de-Stad!

De Gemeentelijke Adviesraad voor Dierenwelzijn wil de onmiddellijke en humanitaire opheffing van het verbod op het houden van huisdieren in een sociale woning van het OCMW ! Als je door omstandigheden al een huurwoning van het OCMW nodig hebt moet je niet nog meer gestraft worden door je trouwe huisgenoten / viervoeters te moeten wegdoen en achterlaten. Dit is een wrede en niet meer van deze tijd genomen maatregel. Zeker niet passend voor een OCMW dat met een hart de mensen moet verder helpen! De Gemeentelijke Adviesraad voor Dierenwelzijn van Herk-de-Stad vraagt dan ook aan iedereen met een dierenhart deze petitie te ondertekenen!!!

Werk mee aan een diervriendelijk Herk-de-Stad!

Dierenwelzijnsraad Herk-de-Stad    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Dierenwelzijnsraad Herk-de-Stad om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.