Ondergrondse containers voor PMD en Papier bij Allure aan de Amstel

Als bewoners van Allure aan de Amstel willen wij de gemeente Uithoorn verzoeken om de rolcontainers voor papier en PMD te vervangen voor ondergrondse containers in de gehele wijk en deze te plaatsen bij de containers van het restafval.

Bij de nog te bouwen appartementen worden deze al geplaats. Het scheelt de bewoners een hoop ruimte in de tuin of hun bergruimte met 3 grote containers (Papier, PMD en vanaf oktober GFT), maar zorgt er ook voor dat de gemeente met minder verschillende voertuigen in de wijk hoeft te zijn om het afval op te halen. Milieubewust, ruimte bewust en voor het aangezicht van de gehele wijk ook vele malen beter.

Wij hopen dat jullie, als bewoners van het mooie project Allure aan de Amstel, deze petitie steunen en ondertekenen. afvalcontainers.jpg

Door te ondertekenen, machtig ik Rob van Stijn, bewoner om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.