Nieuw/vernieuwd outdoor skatepark Den Bosch

Een outdoor skatepark biedt jongeren en jongvolwassenen de mogelijkheid om achter hun beeldscherm vandaan te komen, en dat in te ruilen voor een lichamelijke buitenactiviteit/sport in combinatie met het leggen van sociale contacten. Dit bevordert zowel de lichamelijke als de geestelijke gezondheid. Daarnaast biedt het jongeren die nu doelloos zich op straat bevinden de mogelijkheid om dat in te ruilen voor een leuke activiteit met zowel fysiek als sociaal component. Verder zal het de skate overlast in de stad verminderen, het huidige outdoor skatepark Oosterplas voldoet niet meer door achterstallig onderhoud in combinatie met verkeerd gedrag van aanwezige jeugd.

Door te ondertekenen, machtig ik Nero van den Berg om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.