Nieuwe uitbater MFC De Postkoets

IMG_3267.jpeg

Ik wil middels deze petitie samen met jullie terug naar de goede oude tijd van de Postkoets. Wist je nog vroeger toen de vorige uitbater elke week/maand feesten organiseerde waar mensen van zelfs buiten de gemeente Leudal naar toekwamen om een gezellige avond te hebben.

De Postkoets heeft “alles”, goed bereikbaar per auto , OV en fiets, parkeergelegenheid, verenigingen die in de rij staan om de Postkoets te gebruiken, een goede naam in de omgeving en modern ingericht dus zou nog jaren mee moeten kunnen.

Echter mist het meest noodzakelijke puntje helaas; een gedreven uitbater die er zijn ziel en zaligheid in kwijt kan en wil. Alhoewel die mist niet, die is er gewoon, Ruud Vissers die in de wijde omgeving bekend is. Alleen wordt deze op de een of andere manier tegenwerkt zonder ook maar enige naam te noemen. Diegene waar het over gaat weten het zelf zeer goed.

Ik start deze petitie omdat ik samen met jullie op zeer korte termijn een nieuwe uitbater wil en eis voor onze Postkoets. Ja het is onze Postkoets, niet die van een stichting of van de gemeente maar van de inwoners van Leudal.

Dus teken de petitie en laat zien dat je ook een nieuwe uitbater wil!

Door te ondertekenen, machtig ik Sjriek van Dijck om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.