Neen tegen mondmaskerplicht Zuid-West-Vlaanderen

Beste burgemeester, beste Eddy,

Ik stuur u deze mail nav de nieuwe maatregelen ivm mondmaskerplicht vanaf 6j die ingaat nu maandag 6/12. Voor de meeste kinderen is dit de dag van Sinterklaas, maar 6/12/2021 is voor onze kinderen nu de dag dat ze hun glimlach en adem verliezen.

Voor mij als vader is dit een donderslag bij heldere hemel, en ik wil mijn dochter dan ook niet blootstellen aan deze absurde maatregel. Ik ga totaal niet akkoord met dit falend coronabeleid. Dit gaat nu over mondmaskers, binnenkort gaat het over vaccinatie bij onze kinderen! Dit wetende dat onze kinderen milde symptomen hebben of er zelfs geen last van  hebben. Sinds wanneer moeten kinderen de volwassenen beschermen? Wij als ouderen moeten onze kinderen kost wat kost beschermen, en dit gebeurt niet door ze 8u per dag een niet-werkend mondmasker te laten dragen! De kosten-baten bij deze maatregelen zijn dus op langetermijn vele malen nadeliger dan de voordelen. 8u per dag een mondmasker ophouden voor onze kinderen is niet alleen psychologisch heel zwaar, ze krijgen ook onvoldoende lucht. Het is voor volwassenen al geen pretje… en dan heb ik het nog niet over het feit dat de mondmaskers een broeihaard voor andere bacteriën zijn en het de immuniteit van je kind verzwakt. Ik kan je gerust studies doorsturen die aantonen dat er zuustoftekort is bij het dragen van mondmaskers. Willen we dit voor onze kinderen? Willen we deze toekomst? Stel je hun leven nu eens voor, sta nu s zelf een dagje in de schoenen van deze kinderen… Stel je uw kindertijd voor tegenover die van onze kinderen…

U bent een liberaal, hoe kunt u hiermee akkoord gaan? Ik snap het al lang niet meer…

Ik heb hieronder nog even de definitie van liberalisme geplaatst..

Liberalen streven naar een samenleving waarin burgers grote vrijheden genieten, zoals de burgerrechten die het individu beschermen en de macht van de staat en de kerk beperken. Ook streeft het liberalisme naar een vrije markt waarin de overheid zich terughoudend opstelt.

Wat ik hierbij vooral onthoud, is dat liberalen (u dus) streeft naar burgerrechten die het individu beschermen… op welke manier beschermen we hier het individu? Zeg het me, want ik zie het tegenovergestelde!

Een mondmasker vanaf 6j gaat het probleem in de zorg niet oplossen!

Graag zou ik u dan ook in de adem en toekomst v onze kinderen willen vragen om hiertegen op te staan, en u uit te spreken hiertegen. Doe onze weerloze kinderen dit aub niet aan. Er zijn grenzen, en die zijn hierbij bereikt! Laat je stem horen, want uw stem klinkt daar veel hoger dan die van ons!

En geef onze scholen aub de mogelijkheid om hierin ook niet mee te gaan…

0474/52.07.73. Ik ben steeds bereikbaar voor discussie 👍

D4E8F09B-A4AB-4C5F-B9F8-B889B3908576.jpeg

Door te ondertekenen, machtig ik Angelo Delcroix om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )