NEEN tegen mondmaskerplicht vanaf 6 jaar!

Mijn naam is Camille, mama van Arnaud 9 jaar en ik zeg uitdrukkelijk 'NEEN' tegen de mondmaskerplicht vanaf 6 jaar.

Ik zou een heel relaas kunnen schrijven over de zowel mentale als fysieke belasting dat dit teweeg brengt bij onze kinderen, maar eigenlijk is dit zelfs allemaal niet nodig want we spreken over een basisbehoefte! Kinderen die nu in volle groei en bloei zijn ontnemen we één van de primaire, VRIJ ADEMEN!

Indien jullie ook NIET akkoord gaan met deze beslissing, genomen door het Belgisch overlegcomité op vrijdag 3 december 2021, teken dan onderstaande petitie en laten we samen NEEN zeggen voor onze kinderen!

Door te ondertekenen, machtig ik Camille Maeselle om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )