NEE! tegen verhoging betaald parkeren

632A7383-6DD5-4F4E-A1A4-4A6DDFF59CDD.png

Het is op steeds minder plekken gratis/goedkoop om je auto te parkeren. Dit jaar worden de parkeertarieven twintig tot vijftig cent omhoog. Gratis de auto parkeren behoort vanaf 2024 in een groot deel in Amsterdam tot het verleden. Ook overal in Nieuw-West en Zuidoost zullen inwoners aan de parkeervergunning moeten. Ook in wijken bij centrums moet worden betaald. En dat leidt tot woede bij bewoners en winkeliers. Zo verliezen winkels klanten. En het is ook niet goed voor ouderen, die van bezoek afhankelijk zijn. Stadsdeel Amsterdam centrum heeft het hoogste parkeertarief. Op straat parkeren loopt daar op tot 7,50 euro per uur. Amsterdam Zuid is ook erg duur om te parkeren. Parkeertarieven op straat zijn minder hoog dan in het centrum, maar enkele parkeergarages in het centrum zijn ook erg duur .

raamplein-kl2-1-van-1_0-552x368.jpg
Wij

Inwoners van Amsterdam

Constateren
- Parkeren wordt onbetaalbaar

- je kan niet eens normaal ergens bezoeken

- 7,50 per uur als je naar centrum wilt gaan, heel belachelijk of een dagkaart van 50 euro.

Niemand wilt een hoge bedrag betalen voor parkeren als ze een dagje naar ergens willen gaan.

- Dit is misbruik maken van de burger!

En verzoeken
het is behoorlijk duur, wij willen niet zoveel betalen! De parkeertarieven moeten lager worden niet hoger! zeg jij ook NEE! tegen verhoging betaald parkeren. Teken dan alstublieft deze petitie.

LET OP: na het invullen van de petitie moet je je ondertekening nog bevestigen via de mail. Deze verdwijnt soms in je spam!

Door te ondertekenen, machtig ik Vesile om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.