NABV wanneer maak je de B nu eens waar?

Vol verbazing en ongeloof lazen wij de berichtgeving over het dossier BB's.

Weer een situatie waarin de NABV de orga's in de kou laat staan. Natuurlijk zegt de NABV dat ze gaan helpen maar tot nu toe is er van hulp aan de orga's niet veel gekomen. Niet in dit dossier en niet met de corona-lockdown. Als de NABV de belangen van de airsofters behartigt dan laten ze dat slecht zien. Ook de orga's is ons belang. Zonder orga's mogen we straks alleen naar het NAC.

Als verantwoorde airsofters staan wij helemaal achter het schoonhouden van onze velden. Dat is niet de discussie maar de NABV zegt nu tegen de organisaties: hier is jullie probleem, los het op en wij gaan werken aan een oplossing. Al in mei 2021 had de NABV kunnen inspelen op dit feit. Nu pas gaan ze samenwerken met de orga's om hier een oplossing voor te vinden.

NABV word wakker en ga nu de orga's actief helpen en niet rustig afwachten wie er overblijft. Kom concreet met een oplossing en een datum wanneer die oplossing is gerealiseerd. Jullie zijn er in ONS belang en niet andersom

Door te ondertekenen, machtig ik Cerberus airsoftteam om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.