Meer parkeerplaatsen Kolfstraat Purmerend

Het gebeurt steeds meer dat het in de Kolfstraat lastiger wordt om de auto te parkeren. Er zijn te weinig parkeerplaatsen voor het aantal woonhuizen die gebruik moeten maken van deze parkeerplaatsen. Met als gevolg dat je rondjes aan het rijden bent door de straat, auto's langs de stoep of bij de garageboxen worden geparkeerd.

Nu is hier in de straat een groot grasveld waar niets mee gedaan wordt. Ik heb contact gehad met gemeente Purmerend en zij hebben mij gevraagd om handtekeningen te verzamelen van alle bewoners in de Kolfstraat die het hier mee eens zijn.

Als gemeente Purmerend ons niet kan helpen, zal ik uiteraard contact opnemen met Intermaris of uit zoeken wie dit wel voor ons kan oplossen. Elke handtekening telt hoe dan ook!

Dus heb jij er ook last van dat je de auto nergens kan parkeren en zie je het ook wel zitten dat het grasveld wordt gebruikt voor nieuwe parkeerplaatsen?

Teken dan deze petitie!

- Op de foto is het grasveld te zien waar het om gaat.Screenshot_2022-06-20-13-34-58-79_3d9111e2d3171bf4882369f490c087b4.jpg

Door te ondertekenen, machtig ik Kelly om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )