Marie rose & Peter vandebosch moet blijven in familie !

A5FFFB92-B3ED-4D2C-B621-435BBABF3B76.jpeg

Vertrek Gunther Levi en Martine Jonckheere tegen gaan en het authentieke te behouden in familie !

Als je verrassende wendingen en spannende verhaallijnen wil creëren dan is het volgens de makers noodzakelijk om ook afscheid te nemen van vertrouwde personages. Zo neemt Familie in de loop van het huidige 31ste seizoen afscheid van Gunther Levi, die sinds 1999 de rol van Peter Van den Bossche speelt, en Martine Jonckheere, die sinds 1991 in de huid kruipt van Marie-Rose De Putter. Het vertrek van deze twee personages neemt de kijkers mee op een rollercoaster van emoties en zal zo voor een nieuwe spanningsinjectie zorgen.

Marie Rose De Putter

Marie-Rose De Putter zagen we – dertig jaar geleden – al in de eerste aflevering van Familie. Ze is de vrouw van Guido Van den Bossche en moeder van Peter Van den Bossche (Gunther Levi) en Veronique Van den Bossche (die gespeeld wordt door Sandrine André). In de loop der jaren is ze op verschillende momenten al eens voor een (langere) tijd uit de tv-serie verdwenen. De kijkers hebben eerder al gedacht dat ze dood was, ze vertrok al naar het buitenland én ze zat in de gevangenis. Na

Marie-rose & peter vandebosche    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Marie-rose & peter vandebosche om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.