Manon Tennekes moet blijven!

Beste,

wij vinden dat het niet verlengen van het contract van Manon Tennekes een groot verlies is voor de (toekomstige) studenten en docenten van Hotel Management, HBS en Saxion. Ben jij het hier mee eens, teken dan deze petitie!

Wij zijn studenten van Hotel Management aan Saxion Apeldoorn. Recent hebben wij te horen gekregen dat het contract van onze liefste docent Manon Tennekes niet verlengd gaat worden. Dit doet ons allen heel veel pijn. Wij zijn van mening dat dit besluit ten koste gaat van de kwaliteit van de opleiding. Manon is een docent die staat voor Hotel Management, maar vooral voor de studenten. Ze staat altijd voor ons klaar en heeft ondanks de coronatijd gezorgd voor verbinding binnen onze klas. Wij zijn ervan overtuigd dat Manon een van de, al dan niet DE beste docent is binnen Hotel Management. Alle studenten die les hebben gehad van haar hebben erg veel geleerd. Niet alleen op het gebied van communicatie, maar ook van haar levenslessen en omgang met anderen.

Deze gemaakte keuze is voor ons moeilijk uitlegbaar en zijn wij het niet mee eens. Ben jij het met ons eens, teken dan deze petitie!

Hotel Management Studenten Saxion Apeldoorn    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Hotel Management Studenten Saxion Apeldoorn om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )