Maak de treinen van NS weer veilig voor personeel en reiziger!!!

De laatste jaren is er steeds vaker onnodig geweld tegen NS personeel in de treinen, dit moet gewoon stoppen dit mag niet!!!!

Ik heb deze petitie gemaakt zodat NS personeel  meer bevoegdheden krijgen en zichzelf beter kunnen verweren zodat ze ook beter de reiziger kunnen beschermen tegen onnodig en buiten proportioneel geweld!!  maar van de overheid mogen ze zelfs geen bodycams dragen, mijn visie hierop is om standaard een persoon van service en veiligheid met elke trein of in ieder geval in de avond uren mee te rijden, nu mogen ze dat niet omdat ze beperkt zijn tot de stations!!

Terwijl er in de treinen geregeld overlast is en veel agressie naar andere reizigers toe zowel verbaal als fysiek!! Vooral in de stilte coupes!!!

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat E ter linden alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden: