Loungebank in de tuin

Geachte fam + aanhang

Tot mijn grote verdriet is de aanvraag "loungebank kopen voor in de tuin" afgewezen. Marcel en Marline vinden de loungebank overbodig. De reden waarom de aanvraag tot op heden is afgewezen is als volgt: Marcel schuift het op Marline af en Marline is van mening dat ze er geen gebruik van gaat maken en dus een onnodig uitgavenpratroon vormt.

Iedere zomer moeten de kinderen + aanhang zien te vertoeven in de zon op harde stoelen of harde ligbanken waardoor het plezier om in de zon te zitten afneemt.

Wij pleiten voor een loungeset/loungebank inlc. tafel waardoor het zitvlak aanzienlijk aangenamer wordt waardoor fam + aanhang zich sneller geneigd voelt om buiten te zitten dan in het heden het geval is.

MVG

Daniël

Door te ondertekenen geef ik Daniel toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.