Let’s Buddy ZorgDiner Amsterdam

Let's Buddy ZorgDiner Amsterdam
96BD0014-0C4C-4609-9EAE-994F02437D5E.jpegLet's Buddy is in het leven geroepen om mensen uit de eenzaamheid met elkaar te verbinden. Vindt een Buddy en doe samen een leuke activiteit! Zowel de Buddies als de activiteiten zijn te vinden op ons platform. Ouderen hebben helaas meer moeite om actief te blijven in onze samenleving.
Voor de ouderen in de verzorginghuizen in Amsterdam willen wij graag het Let's Buddy ZorgDiner organiseren. Een heerlijke gezonde  Aziatische fondue die de authentieke gezellige sfeer met zich meebrengt. Volledig verzorgd door Miss Hot Pot, gevestigd in Amsterdam Oost.
Ook koppelen wij onze eigen Buddies aan de bewoners, met als doel de bewoners er vaker op uit te laten gaan.
Om dit voor elkaar te krijgen hebben wij jouw handtekening nodig. Sta je achter dit idee en wil je graag je steentje bijdragen? Teken dan deze petitie en vul het de stad en het stadsdeel waarin je woont bij opmerkingenveld in en wij zorgen voor de rest!

Wil je graag Buddy worden of nieuwe mensen leren kennen? Wil je vaak naar het museum of uit eten maar heb je geen metgezel? Meld je dan gratis aan op platform en kom in contact met Buddies die geïnteresseerd zijn in dezelfde activiteiten!
www.letsbuddy.app

D639ECD5-F228-421C-A86D-0BA0E4542375.jpeg

Door te ondertekenen, machtig ik Let’s Buddy om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.