Leerjaar 3 HBO 2021/2022 IVA Driebergen

Hi medestudenten,

Het 3e jaar is niet wat ik ervan verwacht had en het heeft zelfs geleid tot ontevredenheid. Ik heb in een Wordbestand mijn persoonlijke ervaring opgesteld van jaar 3 (op te vragen bij je klassenvertegenwoordiger). Ik vind dat dit niet langer kan en zou graag in gesprek gaan met de IVA. Graag vraag ik jullie om dit document door te nemen en wanneer jullie het ermee eens zijn om deze petitie te ondertekenen.

Bij voorbaat dank!

Lennart van der Ploeg

Door te ondertekenen, machtig ik Lennart van der Ploeg om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )