Latijn SE stof verminderen

Wij willen minder stof voor het Latijn SE, beetje veel nu jeweettoch wil ook nog kunnen genieten van het leven. De huidige stof is veelste veel, en aangezien het jaar zo apart is verlopen (ook met het splitsen van een van de clusters) is dit een redelijk verzoek. Daarnaast heeft de coronacrisis er ook voor gezorgd dat de lessen helaas weer online moeten gebeuren, dit helpt natuurlijk ook niet. Elke leerling is het er wel mee eens dat de huidige stof echt erg veel is, en aangezien de toetsweek nu ook 4 dagen achter elkaar is, zonder weekend ertussen, is de druk nog hoger dan normaal.

Door te ondertekenen geef ik Mito A toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.