Laat Tyra zich excuseren tegenover iedereen waarmee ze heeft gelachen en/of uitgescholden!

Ik wil Tyra DeLoof zich laten excuseren voor alles en iedereen waar ze mee lacht of gelachen heeft en iedereen die ze haat geeft of haat heeft gegeven.!! Ze is bekend en heeft een voorbeeldfunctie! Maar inplaats daarvan is ze niet echt een voorbeeld en haat ze op mensen die iets zeggen op haar (ookal is dat goed bedoeld) en ze zoekt het uit! Dan krijgt ze meer haat en zo gaat het maar door en door. Ik wil gewoon dat ze zich excuseert en dat ze zich goed gaat gedragen (naar haar leeftijd!!) Daarna zal ik ervoor zorgen dat er veel haat stopt!! Ik kan niet alle haat laten stoppen maarb eens ze haar geëxcuseerd heeft zal er zeker al 70% van de haat stoppen... Vele mensen gooien gewoon haat omdat ze zo een grote mond heeft... Hekp mij en Tyra naar een beter even en een mooier België! :)

Door te ondertekenen, machtig ik princess.tyra.versus om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.