Laat Tarzan, het berberaapje, terug naar zijn thuis komen bij zijn mama

Tarzan, mijn berberaapje, werd mij na 20 jaar !!!! Plots afgenomen omdat ik ineens het certificaat van herkomst niet kon voorleggen. Ineens was hij "illegaal "

nochtans kreeg ik jaarlijks controle van oa dierenwelzijn en van een beëdigde veerarts van Gent. Steeds was ik volledig in orde en leefde Tarzan gelukkig en gezond gedurende 20 jaar (!!!!) bij mij thuis onder de vereiste omstandigheden.
ineens eist de federale cites het certificaat van herkomst. Ikzelf heb Tarzan 20 jaar geleden in België gekocht van een persoon die hem niet meer wou. Gedurende al die jaren heb ik hem opgevoed en beschermd. Hij kent enkel mij en mijn overleden moeder. Tarzan is ook verwend kwa voeding en kan absoluut niet zonder mij.
help ons aub terug samen te zijn !!! Hij is mijn kindje en ik zijn mama. Ik ben ondertussen wees, alleenstaande en kinderloos. Tarzan is mijn leven !!!! Help ons aub, aub Help ons !!!

Door te ondertekenen, machtig ik Mvr Ingrid Wertelaers om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.