Laat ons niet verdrinken.....

Laat ons niet verdrinken……. Ludo Deferme is al 25 jaar met hart en ziel betrokken bij de heilzame werking van de unieke watertherapie in het Dolfijntje. Samen met zijn medewerkers (Bea, Wendy en Martine) en vrijwilligers worden gedurende al die jaren zwaar behoevende mensen geholpen in de beste omstandigheden. Voor de behandeling in het warme water (34°) van het IE Zwembad Dolfijntje in Willebroek, begeleiden zij cliënten uit alle windstreken, zowel privé als uit instellingen. Door een voor ons negatief decreet van Minister Jo Vandeurzen lijkt zijn levenswerk nu verloren te gaan waardoor al deze mensen in hun blootje worden gezet. Een koude douche! Een pijnscheut na 25 jaar inzet vol mededogen voor zorginstellingen en privé personen, die na al deze jaren meer dan een traan laten vloeien bij een eventuele sluiting. Laat dit, geachte medemens, niet gebeuren, zodat we niet verdrinken van verdriet in ons Dolfijntje.

Hoogachtend,   Alle zorgverstrekkers en de ondersteuners van het Dolfijntje