Laat Dick en Linos niet uit hun huis zetten

De dag dat de 76-jarige Dick zijn huis moet verlaten, komt steeds dichterbij. Over een kleine maand, op 24 maart, is het zover, toch laat hij zich niet zomaar uit zijn huis jagen. "List en bedrog, daar komt het door", vertelt hij aan Hart van Nederland. "Als iets eerlijk gaat dan heb ik er minder moeite mee, maar ik vind niet dat ik me misdragen heb."

Volgens de Lisser begonnen de problemen een paar jaar geleden met een nieuwe buurvrouw. Na een woordenwisseling over zijn 92 kilo wegende Sint-bernard, zou zij onwaarheden de wereld in hebben geslingerd. "Ik ben met een handtekeningenlijst de hele flat afgegaan", vertelt Dick. "En wat denk je? Niemand die problemen had met Linos.

Door te ondertekenen geef ik J v Bokhorst toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.