Petities.com

Kruispunt herenstraat/walvisstraat verbeteren

Het kruispunt van de herenstraat/walvisstraat/bosweg 

Moet op kort termijn snel aangepast worden. Nog 1,5 jaar wachten duurt te lang.

Na wederom een aanrijding vandaag moeten de bewoners hun stem laten horen, dit kan zo niet langer!

Ook de vrachtwagens die daar voor de plus achteruit moeten steken zorgen voor levensgevaarlijke situaties!

Bewoners teken deze petitie voor er nog meer slachtoffers vallen.

IMG-20200704-WA0002.jpg

 

 


Sociaal korte akkeren
Neem contact op met de auteur